Planlægning og afholdelse

Her på siden finder du materiale og info om det nye partnerskab mellem Coop amba og OK a.m.b.a om Coop Danmark A/S.

Som bestyrelsesmedlem og medlemsvalgt, kan du får brug for hjælp og vejledning i, hvordan du fortæller medlemmer og omgangskreds om den nye aftale og konstruktion. Til det formål, kan du finde en Q&A nedenfor, der stiller - og svarer på - de mest oplagte spørgsmål. Du finder den fulde Q&A

Længere nede finder du tjeklister til planlægningen og inspiration til hhv. formands og uddeler/varehuschefs beretning og andre indslag på mødet. 

 

OBS! Det nye partnerskab mellem Coop amba og OK a.m.b.a om Coop Danmark A/S 

  • Her finder du svar på spørgsmål (Q&A), du kan blive mødt af fra medlemmer og kunder.
    Se mere om partnerskabet her: Forenet om forretning
  • I boksen herunder finder du tillæg til formandens beretning (PowerPoint) til årsmøde/generalforsamling om partnerskabet mellem Coop amba og OK a.m.b.a om Coop Danmark A/S 

Planlægning og tjeklister

Find en oplægsholder til et spændende indslag på mødet

  • Inspirationskatalog - oplægsholdere
    Kataloget foreslår en række interne og eksterne oplægsholdere, som I kan booke. I er selvfølgelig mere end velkomne til at invitere andre oplægsholdere og samarbejdspartnere fra jeres lokalområde.
    I kan ansøge aktivitetspuljen om midler til udgifter afholdt i forbindelse med oplysende eller underholdende indslag på mødet. 

VIGTIGT: Oplys, hvornår I afholder jeres møde

Udfyld skemat her med oplysninger om, hvor og hvornår I holder jeres årsmøde eller generalforsamling. Så kommer mødet nemlig med i en fælles kalender, hvor alle medlemmer nemt kan finde deres møde på lokaleaktiviteter.coop.dk